PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
- Kupujący po wyborze mebli z oferty firmy Indust na stronie www.indust.com.pl może złożyć zamówienie:
- telefonicznie dzwoniąc lub wysyłając wiadomość sms na nr telefonu: +48 505057338
- na adres email: info@indust.com.pl
- Kupujący, który chciałby zrealizować indywidualny projekt może złożyć zapytanie na adres email: info@indust.com.pl przesyłając takie szczegóły jak: wymiary, zdjęcie poglądowe, projekt, rysunek itp. Po ustaleniu szczegółów następuje przyjęcie zamówienia przez Sprzedającego.
- Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i zawarcia umowy jest wysłanie wiadomości na adres email do Kupującego z numerem zamówienia, które zawiera min.:
- dane Kupującego (imię i nazwisko lub dane firmy, adres dostawy, numer telefonu)
- specyfikację zamawianych mebli (wymiary, kolor, rodzaj materiału)
- wartość zamówienia wraz z ewentualnym kosztem transportu
- informację o konieczności wpłaty zadatku w wysokości 30 % wartości zamówienia
- termin realizacji.
- Po zaksięgowaniu wpłaty od Kupującego wystawiana jest FV zaliczkowa i planowana jest realizacja mebla/mebli zgodnie z ustaleniami z Kupującym.
- Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia wyszły od nas jak najszybciej.
- Po wykonaniu mebli zostają wysłane do Kupującego zdjęcia wykonanych mebli wraz z FV końcową oraz informacją o przewidywanym terminie dostawy.
- Po zaksięgowaniu reszty wpłaty towar jest wysyłany do Kupującego.
- Zakupione towary są dostarczane pod wskazany adres przez Kupującego.
- Produkty wykonane na indywidualne zamówienie Kupującego nie podlegają zwrotowi.
FORMY PŁATNOŚCI
Kupujący ma możliwość uiszczenia płatności poprzez dokonanie przelewu bankowego na konto:
Firma Indust Waldemar Sroka
Dąbrówki 7
72-320 Trzebiatów
PKO BP
nr konta PL 49 1020 2821 0000 1902 0160 9486
BPKOPLPW
lub gotówką w przypadku osobistego odbioru w naszej siedzibie.
DOSTAWA
WYSYŁKA NA TERENIE POLSKI
Dostawa mebli realizowana jest transportem firmy Indust lub firmą kurierską.
Meble dostarczane są w całości skręcone. Kupujący (lub osoby wskazane przez kupującego) są zobowiązane rozładować i wnieść meble. Jeżeli meble wysyłane są firmą kurierską obowiązuje regulamin dostaw danej firmy kurierskiej.
WYSYŁKI MIĘDZYNARODOWE
Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Kupującym.
GWARANCJA i REKLAMACJE
- Wszystkie produkty posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta, która obejmuje wady technologiczne ujawnione podczas użytkowania mebli, w tym odbarwienia, łuszczenia się powierzchni, rozwarstwianie, wypaczenia, odkształcania.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego.
- Podstawą rozpatrzenia gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu (paragon, faktura VAT).
- W celu złożenia reklamacji, należy opisać uszkodzenie produktu, datę zakupu, datę powstania uszkodzenia i przesłać te informacje na adres info@indust.com.pl lub nasz adres korespondencyjny (ul. Dąbrówki 7, 72-320 Trzebiatów) wraz ze zdjęciem na którym wyraźnie widać uszkodzenie. Zgłoszenie reklamacji zostanie rozpatrzone w ciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji. Oceny zasadności reklamacji dokonuje producent.
- Naprawy gwarancyjne realizowane są przez Firmę Indust.
- Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 30 dni od dostarczenia towaru do producenta.
- Firma Indust stara się dbać o to, aby Zamawiający mógł posiąść wiedzę niezbędną do właściwego i długotrwałego użytkowania produktu. Odpowiadamy na każdy e-mail, udzielamy także konsultacji telefonicznych.
POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem Danych Osobowych jest: Firma Indust Waldemar Sroka, ul. Dąbrówki 7, 72-320 Trzebiatów, NIP 8571460928.
- Administrator Danych Osobowych odpowiada za zgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych, a zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych, a także prawa Kupującego związane z jego danymi osobowymi.
- Administrator Danych Osobowych przetwarza dane osobowe Kupujących na podstawie zgody oraz w związku z prawnie uzasadnionymi interesami Sprzedającego.
- Administrator Danych Osobowych zbiera i przetwarza dane osobowe wyłącznie w zakresie jaki jest to uzasadnione umownym lub prawnym obowiązkiem.
- Wyrażenie przez Kupującego zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, a zgoda na przetwarzanie danych w określonym celu może zostać w każdej chwili wycofana.
- Na potrzeby realizacji zamówienia Kupującego zbierane są następujące dane osobowe:
- adres pocztowy – niezbędne do wystawienia dowodu zakupu;
- miejsca wydania rzeczy – niezbędny do zaadresowania przesyłki;
- e-mail – niezbędny do komunikacji związanej z realizacją zamówienia;
- numer telefonu – niezbędny w przypadku wyboru niektórych rodzajów dostawy